VREI SĂ DESCOPERI
O EXPERIENȚĂ INEDITĂ?

Pătrunde în lumea Heidi. Bucură-te de fiecare moment petrecut la locul de muncă, în compania colegilor care îți vor oferi suportul lor pentru a te dezvolta în interiorul companiei. O echipă de peste 450 de iubitori ai ciocolatei te așteaptă să păsești cu încredere în această călătorie din lumea Heidi!

VEZI POSTURILE
DISPONIBILE

VREI SĂ DESCOPERI
O EXPERIENȚĂ INEDITĂ?

Pătrunde în lumea Heidi. Bucură-te de fiecare moment petrecut la locul de muncă, în compania colegilor care îți vor oferi suportul lor pentru a te dezvolta în interiorul companiei. O echipă de peste 450 de iubitori ai ciocolatei te așteaptă să păsești cu încredere în această călătorie din lumea Heidi!

VEZI POSTURILE
DISPONIBILE

Credit Controller

Pantelimon, România

Principalele atributii:

Urmarirea debitelor scadente:

·         mentinerea relatiei cu departamentele Financiar-Contabilitate ale clientilor, in scopul identificarii eventualelor probleme legate de facturile emise de Heidi

·         urmarirea incarcarii corecte a facturilor emise de Heidi in portale pentru clientii IKA

·         rezolvarea (cu ajutorul colegilor din departamentul Aprovizionare si Vanzari) a sesizarilor primite de la clienti referitoare la facturile si avizele emise de Heidi.

·         emiterea saptamanala si la cerere a listelor cu creante de incasat pentru agentii retail si tara

·         urmarirea debitelor clientilor si blocarea acestora unde sunt probleme de plata

·         deblocarea comenzilor in cazul solutionarii problemelor de plata

Stingerea facturilor scadente:

·         gestionarea filelor cec; pregatirea borderourilor pentru banca

·         completarea ordinelor de compensare a acestor facturi cu facturile de marfa emise de Heidi

·         stingerea facturilor prin introducerea ordinelor de compensare in SAP.

·         stingerea facturilor in SAP cu platile clientilor pe baza desfasuratoarelor primite

Gestionarea creantelor incerte:

·         administrarea relatiei cu brokerul de asigurare si cu asiguratorul (notificari,

·         Introducere plati); administrarea notificarilor in sistemul asiguratorului

·         mentinerea relatiei cu avocatii care se ocupa de dosarele clientilor incerti (Urban & Asociatii)

Alte sarcini:

·         crearea clientilor in sistem

·         intocmirea facturilor manuale si introducerea lor in SAP

·         Inregistrare extrase bancare si registrul de casa in SAP

·         Inregistrare in SAP facturi emise de clienti in numele companiei

Cerinte:

·   Absolvent de studii economice

·   Abilități de comunicare orală și în scris (corespondență cu clienții si comunicare cu departamentul de vanzari)

·   Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);

·  Deprinderi de învățare softuri noi (softuri interne); Experienta cu lucrul in SAP constituie un avantaj

·  Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;

·  Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;

·  Abilități pentru lucrul în echipă;

·  Engleza nivel mediu

Beneficii:

Un mediu de lucru placut intr-o companie de renume pe piata ciocolatei

Programul de lucru: Luni – Vineri (L-J 08.30 – 17.30; vineri 08.00-13.00)

Se lucreaza in sistem hibrid (preponderant telemunca)

Sansa de a invata despre ciocolata de la cei mai buni ciocolatieri din Romania

Contract de munca pe perioada nedeterminata

Pachet salarial atractiv